Handelsbetingelser

DinVinshop.dk ejes af:

DinVinshop ApS
CVR: DK40636854
Månelysvej 4
9380 Vestbjerg
[email protected]
+45 42 600 295

Nedenstående vilkår og betingelser gør sig gældende for alle køb på dinvinshop.dk med levering i hele Danmark (undtagelsesvis ikke brofaste øer).

1 Priser

Den enkelte vares pris vil være at se på ordreoversigten – på den enkelte produktside eller i indkøbskurven.

  • Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) inklusiv moms (25%) og afgifter
  • Alle priser er vist som aktuel, men bliver opdateret løbende
  • Du skal betale for den gældende dagspris på produktet
  • Der tages forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer

2 Betaling

Indkøbskurven viser den totale pris for dit køb – prisen er inklusiv moms og fragtomkostninger.

Vi accepterer følgende betalingsløsninger:

  • VISA-Dankort
  • VISA betalingskort
  • MasterCard betalingskort
  • MobilePay

Betaler du med kredit- eller debitkort er du beskyttet mod svindel uden selvrisiko. Kreditkortbeskyttelsen hjælper dig med at få beløbet refunderet fra dit pengeinstitut, hvis du skulle blive udsat for svindel.

Der tages ikke kortgebyrer, og vi hæver først beløbet på dit kort når varen afsendes.

Din betaling bliver gennemført på en sikker og krypteret forbindelse. Dine betalingsinformationer er ikke tilgængelige for hverken os eller uautoriserede trejdeparter. Der gemmes ingen form for betalingsoplysninger på vores hosting og vi har ingen adgang til betalingsoplysninger på noget tidspunkt.

Ved betaling vil du blive bedt om følgende oplysninger:

  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifre

Betaler du med MasterCard, Visa Electron eller et andet debet/kredit betalingskort (undtagen Dankort), reserveres beløbet på din konto i henhold til din aftale med din kortudbyder. Reservationen ophører og beløbet trækkes på din konto, når varen afsendes fra os.

Fortryder du din ordre inden varen er afsendt, giver vi meddelelse til din kortudbyder om samtidig at annullere reservationen af beløbet på din konto. Vi gør opmærksom på, at det er din kortudbyder, der herefter er ansvarlig for at annullere reservationen, og at beløbet kan være reserveret på din konto i en periode på løbende måned plus 30 dage, afhængigt af din aftale med kortudbyder – også selvom du har annulleret din ordre hos os.

Ordrebekræftelse

Når du har afsluttet dit køb vil du modtage en e-mail med din ordrebekræftelse. Denne indeholder oplysninger om:

  • Din ordre
  • Leveringsadresse
  • Betalingsmetode
  • Pris
  • Kontaktinformation på kundeservice
  • Information om returpolitik

Det er muligt at annullere ordren frem til den dag, hvor denne afsendes fra os. Købet er først bindende når varen afsendes fra vores part. Det er ikke muligt at annullere ordren når denne er blevet afsendt fra vores side. Det er dog muligt efter modtagelse af varen at annullere en ordre – se vores returpolitik.

3 Faktura

Du modtager en e-mail med din faktura, når din ordre er blevet afsendt. Fakturaen indeholder information om:

  • Din ordre
  • Leveringsadresse
  • Betalingsmetode
  • Leveringsdato
  • Pris
  • Kontaktinformation på kundeservice
  • Information om vores returpolitik og din ret til kundebeskyttelse

Fakturaen fungerer som købsbevis.

4 Fragt og levering

Venligst sikre dig, at navn og adresse på fakturaen er korrekt.
Leveringstid er normalt inden for 2-5 arbejdsdage.
Levering sker med Xpressen.

Vi leverer på nuværende tidspunkt ikke til ikke brofaste øer.

Ved levering til privatadresse er det nødvendigt at lave en bemærkning om, hvor varen kan stilles i tilfælde af, at fragtmanden ikke finder nogen på adressen. Dette gøres i kommentarfeltet ved checkout. Fragtmanden er ikke forpligtiget til at tage personlig kontakt ved privat leveringer.

Bemærk, at når du accepterer, at levering må sættes efter egen anvisning uden kvittering, overgår risiko for bortkomst af vare til modtager.

Vi kontakter dig og aftaler nærmere vedrørende levering, hvis en vare skulle være udsolgt.

Leveringsinformation

Fra din ordre bliver oprettet til, at den bliver leveret vil du kune forvente at få følgende informationer:

  • Når din ordre er pakket og afsendt vil du enten modtage en SMS eller e-mail med bekræftelse af, at ordren er afsendt og ligeledes faktura, samt Track & Trace oplysninger.
  • Du vil blive orienteret om eventuelle leveringsændringer

Beskadigede varer

Skulle pakken være beskadiget ved modtagelse anbefales det, at du tager et billede af pakken inden du eventuelt pakker varen ud.

I alle tilfælde af, at varen skulle være beskadiget bedes du tage kontakt til kundeservice med det samme og oplyse os om problemet. Emballagen, som varen bliver sendt i er du selv ansvarlig for at bortskaffe.

5 Returpolitik

Vi refunderer det fulde beløb inden for 14 dage på varer, der returneres med købsdokumentation og ikke har været brugt.

Venligst bemærk at:

  • Hvis vinflasken har været åbnet eller beskadiget, forbeholder vi os retten til ikke at tilbagebetale købsprisen.
  • Fragtomkostningerne bliver refunderet fra os – omkostningerne til returfragt dækker du selv.

Men for god ordens skyld så kontakt os venligst inden du ønsker at sende varen retur.

BEMÆRK: Det er ikke muligt at udøve fortrydelsesretten ved blot at nægte modtagelse af varen eller ved at undlade at afhente den ved transportøren eller pakkeshop. Endvidere modtager vi ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Pakken skal sendes til:

DinVinshop ApS
Månelysvej 4
9380 Vestbjerg

Annullering af ordren inden levering
Ønskes det at annullere din ordre inden levering så kontakt venligst vores kundeservice.
Du anbefales at have dit ordrenummer klar, således er det nemmere og hurtigere for os at annullere købet og dermed levering af varen.

Eller send os venligst en e-mail til [email protected] med følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Dit navn
  • Din adresse
  • Din e-mail

6 Reklamation

Ifølge købeloven har du 2 års reklamationsret fra varens modtagelse, såfremt du mener, at varen du har modtaget er mangelfuld.

  • Har produktet en kvalitetsbetinget defekt?
  • Er din ordre mangelfuld?
  • Er ordren blevet beskadiget under transport?

Kontakt vores kundeservice – [email protected]. Send gerne et billede med af skaden. Dette vil gøre vores behandling af sagen nemmere og hurtigere.

Bemærk venligst, at du skal reklamere inden for rimelig tid over mangelfuld ordre. Vi opfordrer til at gennemgå den samlede ordre ved modtagelsen. Hvis vi godkender reklamationen, dækker vi alle fragtomkostninger på den originale ordre eller du tilbydes en ombytning af produktet.
Hvis du ønsker at klage over dit køb, kan du sende os en e-mail på [email protected]

Du har også mulighed for at klage til Center for Klageløsning. Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Se www.forbrug.dk.